nedjelja, 5. kolovoza 2012.

Ako mene tražite




 Thanking the author who's pic I am borrowing
Ja sam još malo u Zagrebu pa onda opet na Krku. Nisam dugo ništa pisala, život mi se događa punom parom. Pa sam u sto kombinacija. 

Kad se vratim na Krk, vjerojatno krajem tjedna, gdje ću se odmarati ali i raditi tretmane, pripremati nove seksi, uzbudljive radionice za jesen javit ću se s duljim blogom.

Vi ne propustite opet ovdje navratiti jer ću za desetak dana najaviti online EFT  I i II, kao i radionicu Energetskom medicinom protiv stres i anksioznosti  za sve one koji ne mogu doći u Zagreb, ili za one koji žele raditi u vlastitom ritmu. 

Isprobavam jednu novu online coaching podlogu, pa će prve radionice biti kao i uvijek povoljne.Rado bih da se dođete igrati sa mnom.

Do tada uživajte gdje god jeste, jer ja uživam punom parom.

Dobar vam ostatak ljeta.

P.S. Ako se želite dogovorite za tretmane ili me samo kontaktirati u ovom ljetnom periodu najbolje da mi se javite na br. mobitela 091 254 77 87. Ako se ne javljam pošaljite sms s tekstom EFT tretman, EFt info ili nešto u tom stilu pa ću ja vas nazvati čim to budem mogla.

Marina

1 komentar:

gallwaywachtman kaže...

Tienen Titanium Art by Tienen - Tienen | Titanium Art | Tienen
Tienen is a painting titanium pan created by Steve Lukather, with the titanium shaver help of Tienen: A Time of titanium carabiners Future Tone. microtouch trimmer A time of titanium welding Future Tone has been around since