ponedjeljak, 6. kolovoza 2012.

A meni je evo već stigao rođendan

Ne sjećam se kada sam se tako dobro i živo osjećala na svoj rođendan kao danas. Fenomenalan feeling! 

 Smislit ću za sve vas koji čitate blog neki poklon, pa se vratite za koji dan. Sad je već prošlo dva a sutra mi ujutro dolazi majstor za farbanje stana, pa do skora.

A ovo je prema Danu Millmanu, autoru knjige Put mirnog ratnika, moja životna misija - Ne mogu sad sve prevoditi, preumorna. Ali sažetak je:
 
Moja glavna životna misija  - Emocionalna ekspresija ili emocionalno izražavanje; ha nije slučajno da sam se posvetila radu s emocijama kroz EFT.
A tu se nalazim kako bih prevladala osobne sumnje i koristila svoje talente da ohrabrim, osnažim i nadahnem druge. Dakle stvarno sam na pravom putu, što je divan osjećaj. Lipi moji od srca želim isto i vama!
 
30/3
3: Expression
0: Inner Gifts

3: Expression
All digits have an influence — but the
bolded issue is key to your hidden calling.
Those on the 30/3 life path are here to work through issues of expression and sensitivity, overcoming self-doubt to express themselves and use their inner gifts to encourage, uplift, and inspire others. 
Most people come into life to work a mixture of energies, but for 30/3s, their work and destiny are clear and focused. Those working 30/3 have the support of inner gifts, which include highly tuned sensitivity, inner strength, expressiveness, and intuition. 
All of these resources complement and support one major life theme: emotional expression.
Copyright © 2012 Dan Millman. All rights reserved.

Ako i vi želite saznati koja je vaša misija, evo link:  http://www.peacefulwarrior.com/life-purpose-calculator


Marina

Nema komentara: