nedjelja, 7. listopada 2007.

Sumnja u vlastite sposobnosti

Prije nekog vremena je u moj Inbox aterirao mail business coacha Loua D'Aloa u kojem govori o tome kako nam je najveća prepreka na putu prema uspjehu sumnja u nas same. Kako bi to ilustrirao poziva nas da pogledamo snimku nastupa Paula Pottsa, prodavača mobitela i pobjednika natjecanja "Britain's Got Talent".

Nesrazmjer između onoga što mi vjerujemo da znamo ili možemo i onoga što stvarno možemo na fantastičan je način ilustriran na toj snimci. Ja sam je pregledala nekoliko puta, YouTube je štekao i nisam bila sigurna pjeva li čovjek to stvarno ili se radi o play backu. No pregledala sam i neke snimke koje se nadovezuju na ovu čiji vam link dajem i dileme nema.

Pratite početak snimke i Paulovo držanje prije nastupa i sam nastup. Nesrazmjer je golem. Obratite pažnju na reakcije članova žirija prije nego li je Paul počeo pjevati i nakon što je počeo pjevati. Ja sam bila duboko dirnuta, do suza zapravo, i to mi je došlo kao neki "wake up call". A vama?

Paul Potts pjeva Nessun dorma


EFT DVD kolekcija

Nema komentara: