utorak, 23. listopada 2007.

Individualni energy coaching

Upravo sam pri kraju edukacije Energy coachinga, kroz koju prolazim po drugi puta. Sjajan materijal i odlični predavači! Otkako sam ga ja prvi puta završila program je obogaćen novim gradivom a jedna od novijih tema je i marketing.

Sve se to dešava u SAD-u gdje je sada već jako razvijena marketinška Internet strategija za ljude moje orijentacije; i.e. terapeute i coacheve koji svoju djelatnost (coaching, telefonske radionice, svoje downloadable proizvode) žele prezentirati na netu i uglavnom je obavljati u tom globalnom svijetu u kojem granica nema zahvaljujući Skypeu i drugim sjajnim izumima moderne tehnologije.

Nakon moje temeljne terapeutske edukacije nisam baš bila opremljena tom vrstom znanja pa sam zasukala rukave i sama krenula učiti kako se tome pristupa. Sve preko neta; seminari,e-bookovi, radionice, razni savjeti i predavanja, .

Jedna od stvari koje sam jučer na predavanju čula je: jasno svojim potencijalnim klijentima prezentirajte usluge koje pružate. Nije mi to novo no došlo mi je kao podsjetnik. Moje radionice jesu bile najavljene na blogu no u nekoliko proteklih dana su me kontaktirali ljudi koji nisu znali da ja radim i individualni Energy coaching, pa eto ispravljam taj propust. Tu vrstu usluge pružam gotovo isključivo preko telefona.

Ovo je izuzetna prilika da krenete u Energy coaching projekt. Ja sam obnovila staro znanje i naučila nove stvari, a vama bi u ovo sivo i kišno doba dobro došlo da naučite kako da svoj energetski sustav održavate u harmonije, jer osim što s vama pomoću energetskih tehnika radim na problemima s kojima se susrećete, ja vas istovremeno učim kako da ih samostalno primjenjujete, pa je korist dvostruka.

Za više detalja mi se obratite na email eft@email.t-com.hr.

EFT DVD kolekcija

Nema komentara: