Healing With The Masters - besplatna online predavanja svjetskih majstora

utorak, 23. listopada 2007.

Individualni energy coaching

Upravo sam pri kraju edukacije Energy coachinga, kroz koju prolazim po drugi puta. Sjajan materijal i odlični predavači! Otkako sam ga ja prvi puta završila program je obogaćen novim gradivom a jedna od novijih tema je i marketing.

Sve se to dešava u SAD-u gdje je sada već jako razvijena marketinška Internet strategija za ljude moje orijentacije; i.e. terapeute i coacheve koji svoju djelatnost (coaching, telefonske radionice, svoje downloadable proizvode) žele prezentirati na netu i uglavnom je obavljati u tom globalnom svijetu u kojem granica nema zahvaljujući Skypeu i drugim sjajnim izumima moderne tehnologije.

Nakon moje temeljne terapeutske edukacije nisam baš bila opremljena tom vrstom znanja pa sam zasukala rukave i sama krenula učiti kako se tome pristupa. Sve preko neta; seminari,e-bookovi, radionice, razni savjeti i predavanja, .

Jedna od stvari koje sam jučer na predavanju čula je: jasno svojim potencijalnim klijentima prezentirajte usluge koje pružate. Nije mi to novo no došlo mi je kao podsjetnik. Moje radionice jesu bile najavljene na blogu no u nekoliko proteklih dana su me kontaktirali ljudi koji nisu znali da ja radim i individualni Energy coaching, pa eto ispravljam taj propust. Tu vrstu usluge pružam gotovo isključivo preko telefona.

Ovo je izuzetna prilika da krenete u Energy coaching projekt. Ja sam obnovila staro znanje i naučila nove stvari, a vama bi u ovo sivo i kišno doba dobro došlo da naučite kako da svoj energetski sustav održavate u harmonije, jer osim što s vama pomoću energetskih tehnika radim na problemima s kojima se susrećete, ja vas istovremeno učim kako da ih samostalno primjenjujete, pa je korist dvostruka.

Za više detalja mi se obratite na email eft@email.t-com.hr.

EFT DVD kolekcija

4 komentara:

Anonimno kaže...

Radim EFT od svibnja ove godine i ono što mogu reći da mi je žao što nisam za to znala puno, puno, puno prije. Život bi mi izgledao totalno drugačije. Iako se oko nekih problema moram malo pomučiti dok ne nađem pravu afirmaciju, uz put pronađem još neke na koje nisam niti pomislila, a rezultati su fantastični. Otkada radim EFT gotovo stalno sam doslovno RADOSNA, imam energije da ne mogu vjerovati i to one pozitivne, i što mi je najvažnije počela sam obožavati sebe. Kupam se u ljubavi prema samoj sebi!!! To je zaista fantastično, i drugi ljudi su to primijetili i govore mi to. Afirmaciju "ja duboko volim i poštujem sebe" stalno ponavljam kao svoju mantru, i primjetila sam da češće u razgovoru sa ljudima upotrebljavam tu frazu o poštovanju sebe, a i sa više sigurnosti istupam za sebe. I kad mi se počnu neke glupe misli vrtiti po glavi prekinem to i počnem ponavljati "ja duboko volim i poštujem sebe". Odlično je!

Marina Katarina Grgić kaže...
Autor je uklonio komentar.
Marina Katarina Grgić kaže...
Autor je uklonio komentar.
Marina Katarina Grgić kaže...

Jako me veseli kad pročitam komentar o ovako pozitivnom iskustvu. Ja osobno smatram da bi naše društvo bilo puno zdravije i kvalitetnije kad bi se u vrtiću malu djecu učilo EFT. Tada odrasli ljudi ne bi patili od neuroza raznih, bilo bi puno manje agresije i sukoba. Svi bismo bili sretniji, radosniji kao vi i puno bi više uživali u životu.

Budući si mi vrlo često puno toga zamjeramo, jedan zgodan dodataka kad krenemo toljagom na sebe je “ Ja potpuno volim, prihvaćam i opraštam sebi”.