srijeda, 12. prosinca 2012.

Božićni sajam centra Sretan dan

http://www.sretan-dan.hr
Moja prijateljica Sanja, vlasnica centra Sretan dan stalno nešto smišlja. Pa je tako osmislila i mali božićni sajam koji će se održati u:

 Centru Sretan dan, Zvonimirova 20 u nedjelju 16.12.12. od 17-19h. 

Na njemu će polaznice njezinih radionica prodavati svoje proizvode ili usluge. 

Bit ću tamo i ja. Dođite na mini savjetovanje iz EFT-a i energetske psihologije, energy coachinga ili me dođite samo upoznati ukoliko je rad samnom nešto o čemu dugo razmišljate.

 
Na sajmu ćete moći pogledati, kupiti, isprobati:

Goga i Sanja: - Besplatna 5 minutna „čitanja“ – postavite pitanje u vezi budućnosti a njihova kristalna kugla odgovara! :-))
 
Marina Katarina Grgić: 

Besplatne mini konzultacije s područja energetske psihologije, EFT-a i energy coachinga 
Mini buvljak, za ovu priliku posebno energiziranog nakita iz moje osobne kolekcije

Goga

Neodoljivi bademi (ovi posebno začinjeni bademi su naprosto fenomenalni)

Sanja: 

Čudesna sol - je Sanjina kreacija, za ne propustiti


Mini masaže ruku ili leđa ( Palmina je izuzetno nadarena aromaterapeutkinja i pedikerka. Toplo je preporučam).

Anamarija Pažin Morović: 

prirodne kreme i parfemi

Sanda Colić: 

Prirodni sapuni

Jasmina Vilić:

Staklene ogrlice, prstenje i sličice anđela

Još mnoge druge talentirane, uglavnom žene izložit će svoje s ljubavlju izrađene proizvode. Bit će tu  ponešto  i za vaše kućne ljubimce, a sigurna sam da ćete na sajmu naći i pokoji poklon za svoje najbliže. U centru postoji i mali Feng Shui dućan.

Nadam se da se vidimo.


Marina


Nema komentara: