petak, 15. veljače 2008.

Iskustva sa, nakon i bez radionica EFT-a

Hvala ti na prošla 2 dana, bilo je prelijepo na radionici otkrivati nove puteve.

Maja


Poštovana Marina,

Četrnaest dana nakon radionice sam primjenjivala EFT svakodnevno.Tu i tamo bih preskočila. Čak sam i s jednom pacijenticom tapkala istovremeno. Bilo je to dobro.

Mjesec dana kasnije: Sada više nisam tako redovna, ali mi je jako drago da imam EFT tehniku i da ju mogu koristiti kad mi zatreba skoro svaki dan. .

dr.med. Senia Grčić


bok marina,

samo kratko prije posla:

pomogao sam mami da se riješi straha od visine.
odmah smo i testirali: inače se po stubištu penje uza zid, da ne vidi u
dubinu, jučer ništa, naslonila se na ogradu - intenzitet 0

također, otvorili smo prozor na 4. katu i gledala je kroz njega u dvorište,
najnormalnije!

do jučer, kada bi zalijevala susjedi cvijeće na trećem katu, držala bi se za
kvaku od vrata da bi se uopće mogla približiti rubu balkona.

radili smo na dva traumatična iskustva, nepunih 15 minuta.

lijep pozdrav, danijel


Hvala ti Marina, došla sam na posel energizirana nakon radionice, ne kao obično na tlaku. Čak mi je i vježbanje joge bolje išlo i napisala sam mail šefici sa svojim komentarima BEZ STRAHA!

Jasna


Draga Marina,

htjela sam ti se zahvaliti za radionicu EFT-a. Prošlo je tjedan dana i nekako su mi se dojmovi slegli. Iako sam već godinu dana upoznata sa "tapkanjem" ova radionica mi je zaista bila otkriće.

Najviše zbog snage grupe i što ona zaista može napraviti. Podrska koju se osjeca od drugih ljudi dok se izgovara nesto sto nikada nije verbalizirano zaista je mocna. Sve nekako ide lakse. Najvise me iznenadila jacina reakcije na samo izgovaranje onoga sto osjecamo.

Cesto, narocito ako o tome ne razgovaramo, vrtimo nekakav film u glavi, ali sve poprimi sasvim drugu perspektivu kada je jednom izreceno, narocito pred drugima.
Tako jednostavno, a tako djelotvorno - ponekad mi je najmocnije samo reci da unatoc svim mislima i svim emocijama i svim dogadjajima ja odabirem vjerovati da ... (štogod mi tada treba). Osjetim snagu.

Hvala na tom iskustvu i nadam se da cu ovo znanje uspjesno proslijediti dalje.
Jos jednom puno hvala,

Maja



Draga Marina,


slušala sam emisiju (prošla EFT 1 prije pola godine) i zbilja je bilo korisno ponoviti! I podsjetiti se za sto se sve moze tehnika koristiti;) Ja se uglavnom koristim tehniku 'random', znaci kad 'osjetim' da mi je neophodno, ali nisam 'redovita' - ako to uopce postoji kao termin za tu vrst tehnike;)
Inace ovaj "mali" (osnovni) dio sto koristim, izvrsno me sluzi!;)

Puno uspjeha dalje i nadam se da se i vidimo;)

Vanda


Poštovana Marina

Nakon završenih radionice EFT I i EFT II mogu reći da sam se uvjerila u djelotvornost ove tehnike – pomagalo je za bolove u ramenu, za umirenje i lakše usnivanje nakon stresnog dana, kod napetosti između ukućana.

Nakon prve radionice javili su se jaki bolovi u predjelu leđa i lopatica (što sve možemo natovariti na svoja leđa!) koji su prelazili u jaku glavobolju. To je trajalo nekoliko dana, stanje se pogoršavalo unatoč uzetim medikamentima i ja sam se osjećala već izmrcvareno.

Nisam nailazila na razumijevanje ukućana - 'nitko mi ne želi pomoći, nitko me neće izmasirati' – moja ljutnja je rasla zajedno s bolovima i doslovno sam mislila da će mi se udovi razletjeti od pritiska i da moram zvati hitnu pomoć.


Tek tada sam se sjetila primijeniti EFT.Prvo sam kucala za bolove, onda za svoju ljutnju jer me muž nije htio izmasirati, onda za osjećaj da me svi u kući iskorištavaju (a kad meni nešto treba onda nitko ne može...) onda za .... misli su samo navirale, a nakon 10-15 min primijetila sam da me više ništa ne boli i moja ljutnja je nestala. Tada sam počela kucati za svog muža (koji je mirno čitao u dnevnoj sobi).


– iako me traži da ju izmasiram a meni se baš neće i to mi je teško ... , iako stalno nešto traži od mene..., iako ja toliko puno toga radim za obitelj a nitko to ne cijeni..., iako .... i opet su misli samo navirale još 10-ak minuta. Nakon toga smo suprug i ja mogli mirno razgovarati, ja više nisam imala bolova, osjećala sam se kao da sam se dobro naspavala.

Nakon tjedan dana sam primijetila da mi ujutro nakon buđenja prsti desne ruke više nisu ukočeni, što je do tada bila redovna pojava, kao posljedica rada za računalom.

Kao rezultat ' posuđene dobiti ' za vrijeme EFT II, nestao je strah od pauka, ne bježim pred psima na drugu stranu ulice, mogu pogladiti tuđeg psa i mirno podnijeti da mi stavi šape na ramena (kao za okladu sve se to dogodilo jedno jutro i tek tada sam shvatila da se ne bojim, da se događalo jedno po jedno ne bih to valjda niti primijetila.

Podučila sam ovoj tehnici još petero ljudi, od kojih je dvoje primjenjuje sa osvjedočenim rezultatima.

Želim Vam još puno uspjeha, Višnja

Kad me pitao gdje sam bila, rekla sam mužu da sam bila negdje gdje sam naučila riješiti se knedle koja mi je bila u grlu. Nije ništa više komentirao.

Vesna


Radim EFT doduše samo povremeno, ali reakcije su jako snažne, imam vrlo jake snove, nazvala bih ih duhovnim i još dosta toga. Nisam mislila da je to toliko snažna tehnika.

Anamarija Pažin Morić, dipl. oecc. i aromaterapeut



Poštovana gospođo Marina!

Jako sam zadovoljna EFT tehnikom. Doista „uči“ slušati „govor vlastitog tijela“. Iako ju ne primjenjujem svaki dan, već u kratkom vremenu ukazala mi je na dva nova pojma, nove negativne emocije na kojima moram poraditi. Pokazala se efikasnom i u za mene „kriznim situacijama“. Želim što prije odraditi i EFT II.

Lijep pozdrav i puno uspjeha u Novoj Godini!

Andrea Jendek



EFT je toliko ušao u moj život da ne znam kako sam mogla živjeti do sada bez toga.
Želim vam puno sreće i uspjeha u 2008.g.

S poštovanjem,

Ružica


Dobro jutro, Marina !

Ne mogu vjerovati sama sebi, jutros je u tuš kabini bio pauk, primijetila sam ga kad sam se počela tuširati.

Rekla sam – aha, i ti se hoćeš kupati, pazi samo da ne upadneš u vodu – i mirno se nastavila tuširati

Ranije bih isti tren izletjela van u potragu za metlom duge drške, ili bih zvala muža 'da to riješi', ili bih se čak otišla kupati u drugu kupaonicu u kući.

Napominjem da na tom (bivšem) strahu nisam posebno radila, to je 'posuđena dobit' sa radionice.


Bok Marina,

Samo da ti kažem da se osjećam super, bez ikakve tjeskobe i da sam jučer nakon radionice razgovarala s mužem a da se nisam niti najmanje uzrujala; sve sam mu uspjela reći a da se ne rasplačem. Puno ti hvala

V.




Nema komentara: