Healing With The Masters - besplatna online predavanja svjetskih majstora

utorak, 1. ožujka 2011.

Tri načina da ugodite sami sebi

Otpustite brige i zamjerke, oprostite sebi i drugima

sleeping baby by Vato Bob/flickr
Prije spavanja legnite na leđa i kronološki se vratite na početak dana. Što vas je iznerviralo,  povrijedilo, gdje smatrate da ste vi pogriješili. Prisjetite se svakog od tih događaja i osjećaja i jednog po jednog otpustiti kao balon na uzici. Ne treba vam to više, pogotovo ne tijekom noći.

Kad ste to sve otpustili pobrojite na isti način sve što vam je tijekom dana bilo ugodno, sve za što ste zahvalni (male stvari kao tuš i doručak ne zaboravite). Tako ćete potaknuti lučenje hormona sreće što će vam znatno utjecati na kvalitetu sna. Spavat ćete ko' beba.

Ja u posljednje vrijeme usred ove vježbe najčešće zaspem.


Otresite stres

Stanite uspravno, lagano raširenih nogu. Počnite tresti cijelo tijelo, posebno ruke i noge i tako se oslobađajte svih opterećenja, negativnih misli, srdžbe i brige. Popratite to snažnim glasnim izdisajima. Kada se umorite stanite, duboko dišite pa ponovite još nekoliko puta.


Aktiviranje energije

Stimulirajte svoj limfni ili krvni optok tako da lagano stisnutim šakama udarate cijelo tijelo odozdo prema gore, najprije lijevu a zatim i desnu stranu tijela. Ponovite nekoliko puta.

Osjetit ćete kako vam se stanice bude i aktiviraju.


Svaku od ovih vježbi možete začiniti s nekoliko rundi EFT-a dok govorite: "Biram ...dalje sami nabrojite". Vi najbolje znate što vam u datom trenutku najviše odgovara.

Nema komentara: