Healing With The Masters - besplatna online predavanja svjetskih majstora

utorak, 15. ožujka 2011.

Može li EFT pomoći kod skidanja viška težine?

Prvo pronađite temeljni uzrok

The kitchen by trixieview/flickr
Ako želite smršaviti, važno je posvetiti se pronalaženju temeljnog uzroka i njega tretirati. 

Često je to nezadovoljstvo sa samim sobom, nedostatak vremena i nečega što vas veseli, validacije koju očekujete od bližnjih a ne dobivate je.

Prekomjerno konzumiranje hrane je naš način da se utješimo, nagradimo ili bar privremeno umanjimo frustraciju ili tjeskobu koju osjećamo. I tako iz dana u dan.

Promatrajte se

Kada smo ovisni o hrani ona samo privremeno maskira sve gore navedeno slično kao što to čine alkohol, cigarete, itd. Koliko ste puta navalili na hladnjak kada zaista niste bili gladni?  Ako uspijete osvijestite prigode kada nekontrolirano posežete za hranom vrlo brzo ćete ustanoviti i uzroke koji do takvog ponašanja dovode.

Kada se suočite s potisnutim osjećajima na dobrom ste putu

Uzmimo da ste ljuti na obitelj koja je po stoti puta ostavila nered u kuhinji kada ste se vratili s posla. Ništa im ne prigovarate jer ne želite zvocati već samo gutate i taj osjećaj ljutnje i frustracije spremate pod tepih. Zapravo niste ni svjesni koliko je u vama nagomilanog bijesa.

No umjesto da se s njim suočite i da promijenite ponašanje, moguće je da ćete navaliti na sve što vam se nađe na putu da biste ga nekako primirili.

I što dalje?

1. Budite iskreni prema sebi
2. Osvijestite izvor ljutnje
3. Kucajte po karate točki dok izgovarate ono što vas smeta, baš onako kako biste se prijateljici jadali
4. Ključni pojam ili riječ izgovarajte dok kucate po preostalim točkama
5. I tako sve dok osjećaj s kojim ste krenuli ne dovedete do nule
6. Razmislite što bi valjalo poduzeti da članovi obitelji promjene ponašanje
7. Možda bi razgovor s njima sada kada ste smireni mogao pomoći


Govorite samo u svoje ime, ne okrivljujte

No pazite da ne okrivljujete jer nećete ništa postići. Umjesto toga govorite o sebi i svojim osjećajima. Npr. „Ja mislim da nije u redu da nađem rusvaj u kuhinji kada se vratim s posla. Treba mi vaša pomoć da to drugačije riješimo. Bi li svatko od vas mogao za sobom počistiti nakon što pojede?“


Nema komentara: