srijeda, 6. travnja 2011.

Crtica iz prakse - Znak

fotka by Evan Islam/flickr
Klijentica koja je kod mene završila EFT seminar i pri kraju izjavila da bi rado sa mnom radila individualno, priča mi sljedeći događaj.

Nije se javila odmah već je do našeg sljedećeg susreta prošlo nekoliko mjeseci. Prisjetila se toga tijekom coachinga pa mi kaže: „Znate kada sam se definitivno odlučila javiti vam se?“

„Kad nam je podrum poplavio. Čula sam da problemi s odvodnim cijevima, kanalizacijom, podrumima imaju veze s onim što smo pogurali pod tepih, s nerazriješenim i ne adresiranim emocijama i traumama koje u sebi nosimo.

Pa kad je podrum poplavio to mi je bio znak da je vrijeme da vas nazovem i da krenemo raditi individualno. Odlučila sam se riješiti svega što mi više ne treba.“

Činjenica je da drevni narodi smatraju da je naše osobno unutarnje stanje odraz naših vanjskih prilika, osobito onih u našem domu. Uostalom Feng shui se temelji na takvim vjerovanjima.

Promatrate li vi zbivanja oko sebe, slušate li svoju intuiciju i interpretirate li zbivanja u svakodnevnom životu ?

Nema komentara: