srijeda, 20. travnja 2011.

Kompulzivna radnja

Draga Marina,

pulling hair by madamepsychosis/flickr
jako me obradovao Vaš site na kojem ste odlučili podijeliti svoja znanja i iskustva s drugima. Divim se Vašoj slobodi izražavanja. Puno uspjeha nadalje!

Po preporuci svoje liječnice-homeopata od travnja o.g. prakticiram EFT. I prije otkrića Vašeg bloga osjećala sam se prilično usamljeno u vodama EFT-a.

Zanima me Vaše mišljenje vezano za simptom (blaga kompulzivna radnja petljanja po kosi) koji se vraća. Naime po primjeni terapije EFT- intenzitet padne na 0 ali se nakon određenog vremena (sati, dan/a) ponovno vrati u istom obliku: Pokušala sam mijenjati afirmaciju ali bez uspjeha.

Unaprijed se zahvaljujem na odgovoru i želim Vam svako dobro! Melita


Melita hvala vam na dobrim željama i podršci, to čovjeka uvijek veseli.

Evo nekoliko pitanja koja bi vam mogla pomoći da otkrijete zašto imate potrebu „petljati po kosi“. Da biste na njih našli odgovor bilo bi poželjno da samu sebe nekoliko dana promatrate te da odgovore zapišete. Tako ćete dobiti uzorak koji će vam pomoći da nađete „temeljni uzrok“ i „repove“ koje onda možete koristiti kao izjave na kojima radite.

- Kada to radite?
- Kako se osjećate kada to počnete raditi?
- Koji se osjećaj u vama budi kada petljate po kosi?
- Što vam petljanje po kosi donosi?


Nakon toga stavite ruku na srce (srčanu čakru) i zapišite sve razloge koji vam padaju napamet zbog kojih to želite prestati raditi, tj. ne želite prestati raditi. Pritom nemojte razmišljati već spontano zapišite sve što vam padne napamet pa makar vam zvučalo nesuvislo i možda glupo :

- Želim prestati to raditi jer ….
(npr. mi je neugodno, jer mi se kosa masti, jer me ljudi čudno gledaju…)

Pa sve razloge zbog kojih to ne želite prestati raditi:

- Ne želim prestati petljati po kosi jer…
(npr. me to umiruje i treba mi, jer mi je mama, baka rekla da …, itd)

Budući da su dijelovi nas često u internom konfliktu, pa tako jedan dio nešto želi a drugi ne želi dobro je promotriti koje beneficije od neke radnje koje se želimo riješiti mi imamo. Zato vam predlažem da ispitati razloge za i protiv.

Nadam se da će vam ovo biti korisno i da ćete uspjeti.

Možete nam se pridružiti i na nekom od sljedećih seminara. Tako ćete imati prilike upoznati ljude koji su zainteresirani za tu tehniku, koristiti „posuđene dobrobiti“ i sudjelovati u grupnom radu.Za termine provjerite na blogu ili na indigo medius mailing listi.


Javite se s rezultatima.

Nema komentara: