subota, 12. siječnja 2008.

Kucajte pred televizijom

Gledala sam večeras, nakon povratka s jednog ručka koji se protegnuo do večere, odličnu dvodijelnu seriju “Trafficking” s Mirom Sorvino. Sviđa mi se kako ta inteligentna žena glumi a i tema mi je iz nekog razloga silno zanimljiva.

Vrlo brzo mi je postalo mučno, pa sam počela šaltati po kanalima, pa sam plakala i tako tri sata. Reko’ bi čovjek, pa makni se ženo kad ti to ne čini dobro ! Ali se ja nisam mogla odlijepiti od ekrana jer je ko’ za peh serija bila izvrsna ; mislim da je 3 puta nominirana za Emmya. I da, znam da je to samo serija, ali je ona inspirirana svakodnevnim događajima.

Neću sad lamentirati nad bijedom ljudskog roda koji se vraća eksploatiranju bližnjeg svoga u 21. stoljeću niti imam namjeru pisati o nasilju koje mi je iz dana u dan sve nepodnošljivije gledati a koje je na našim TV postajama hit tema. Udri, ubij, zakolji itd. u udarnom terminu.

Kupovina DVD-a čini se sve neizbježnijom jer kad dođe vrijeme za „odložit' mozak u staklenku“ i odmorit' od svega, volim nešto gledat'.


(Ipak sam morala o nasilju progovoriti riječ dvije).

No tema ovog posta je da su situacije kao što je ova, kada nas nešto s ekrana «okine», sjajna prilika za čišćenje starih povreda, sjećanja, svega što nas uznemirava, tjera na plač, izazva tjeskobu i u nama budi bilo kakav osjećaj nelagode.

Ja ne znam zašto sam plakala, zašto mi je bilo mučno, jer mene nikada nisu oteli niti me je otac prodao. Osim empatije i tuge što se takve stvari živim ljudima dešavaju nisam našla neki precizniji razlog.

U takvim slučajevima nije ni važno što nas okida jer smo već povezani s osjećajem i naš sustav intuitivno zna što treba “očistiti”. Ja sam gotovo cijelo vrijeme trajanja serije kucala, malo fizički malo mentalno. Iskoristite takve situacije i vi. Ako se nečega sjetite tim bolje, radite na tome, uključite to u svoju početnu izjavu.

No ako se ne sjetite kucajte ipak, jer tako čistite svoje energetske kanale.

EFT DVD kolekcija

Nema komentara: