srijeda, 5. prosinca 2007.

Free rice - Provjerimo znanje engleskog i pomozimo UN-u nahraniti gladne




Poslala mi je prijateljica ovaj link bez objašnjenja. Iz znatiželje sam ga išla pogledati i na njemu zaglavila više od sat vremena. Zaradila sam 1.300 grama riže za gladne u svijetu kroz lingvističku igru u kojoj treba za određenu riječ na engleskom među ponuđenim rješenjima naći odgovarajući sinonim.

Nisam sve riječi znala pa sam se poslužila Free online dictionaryem, što je oglašivačima na tom siteu vjerojatno svejedno dok god se njihovi (zapravo prilično nevidljivi oglasi vrte).

Zgodna i korisna igra jer nam istovremeno omogućava da pomognemo drugima, provjerimo svoje znanje ili ga povećamo.Bolja od pasijansa i drugih online igrica, pokušajte i vi.Kliknite na naslov i odovest će vas na www.freerice.com.

Kad dođete na site kliknite na odgovor za koji mislite da definira riječ. Ako ispravno odgovorite dobit ćete težu riječ, a ako ne onda dobivate jednostavniju riječ.Program prati i procjenjuje razinu našeg znanja.

Za svaki ispravan odgovor 20 zrna riže poklanja se UN-ovoj organizaciji Food Program.

UPOZORENJE: Na freerice.com kažu da nas ova igra može učiniti pametnijima. Mogla bi nam unaprijediti govor, pisanje, ocjene i radnu djelatnost. Eto fora je pokušajte, preporučam. Ja sad odoh na zaslužen odmor a sutra ću opet zarađivati za rižu onima koji uživaju daleko manje obilja od mene.

EFT DVD kolekcija

Nema komentara: