petak, 7. prosinca 2007.

Šalji dalje, male radionice i novi ciklus EFT radionica

Sjetila sam se večeras onog filma “Pay it forward” mislim da je kod nas preveden sa “Šalji dalje” pa sam i sama poželje nešto poslati dalje. Tijekom mog obrazovanja za terapeuta i Energy coacha meni je puno ljudi pomoglo pa bih ja sad to nekako željela vratiti.

Najavila sam novu radionicu EFT I za 15. i 16.12.07. i jedno mjesto na njoj poklanjam osobi koja mi pošalje mail s najorginalnijom ali izvedivom idejom o tome kako će onda ona nakon završene radionice nekom drugom pomoći. Pritom ta pomoć podrazumijeva da se darivatelj mora malo protegnuti izvan svoje zone udobnosti. Prijave primam do četvrtka 13.12.07. do 20h. na eft@email.t-com.hr. Napišite svoje ime i prezime i broj mobitela. Ime dobitnika ću objaviti na ovom blogu u petak 14.12.07. a samog ću dobitnika obavijestiti mailom ili telefonom.

Male radionice

Druga stvar koju sam shvatila je da mi sada odgovara raditi i s manjim grupama pa ću rado i izvan najavljenih radionica održati manje radionice za nekoliko ljudi, kako radnim danom tako i vikendom. Ako vam najavljeni termini ne odgovaraju javite mi se pa ćemo nešto organizirati.

EFT DVD kolekcija

Nema komentara: