četvrtak, 13. prosinca 2007.

EFT tehnika izbora (Choices technique) dr. Patricie Carrington i moja “narudžba“

Prije nekoliko sam dana slušala uvodno predavanje Alexa Mandossiana, čovjeka koji je po mom sudu jedan od vodećih učitelja za vođenje teleseminara (seminara i radionica koji se održavaju putem telefona) a koji su moj cilj.

Prošli je ponedjeljak počeo njegov dvomjesečni seminar na tu temu na kojem sam silno željela sudjelovati. No ta priča košta 2.000 USD pa mi se u ovom času baš i ne uklapa u budžet. Bez obzira na realne okolnosti, u skladu s Abrahamovim učenjima i zakonom privlačenja, napravila sam svoju « narudžbu » i zaželjela proći kroz taj fenomenalan seminar.

I sinoć mi se želja ostvarila ! Dobila sam mogućnost sudjelovanja i učenja od tog stručnjaka za teleseminare. Dakle stvar radi, a vjerojatno se umiješao i zakon davanja prema kojem nam se poklonjeno vraća u puno većoj mjeri.

A zašto se ne biste i vi poigrali, ništa ne košta, samo se možete ugodno iznenaditi.

Predlažem da pritom primijenite i EFT, npr:

KT: Iako sada ne znam kako da si platim taj seminar/radionicu/edukaciju/auto ja prihvaćam sebe i svoja vjerovanja o tome da nemam dovoljno.
Iako je malo vjerojatno da si mogu sada to priuštiti ja….
Iako vjerujem da nemam dovoljno novaca za (dodajte sami), ja…

Pa jednu ili više rundi po svim točka sa ključnim riječima, a nakon toga predlažem « Choices technique » ili tehniku izbora dr. Patricie Carrington. Nju u pravilu primjenjujete nakon što vam je intenzitet onoga na čemu ste radili došao do 2,3 kako biste izabrali ono što za sebe želite. Dakle kao neka pozitivna varijanta nakon što ste izrekli ono što vas muči, koči itd.

Sad se vratite na KT i kucajte uz ovakav ili sličan tekst (važno je da govorite i koristite svoje riječi a ne moje ili nečije tuđe jer one najbolje odražavaju kako se osjećate) :

Iako (sve ono što ste prije govorili kao postojeće stanje) ja biram prihvatiti sve dobro koje mi u susret dolazi.

Iako…, ja biram blagostanje na svim razinama svog života.
Iako …, ja biram vjerovati da zaslužujem (ono što taj čas želite)

I tako u nedogled ili dok vam ne dojadi, i u raznim varijantama. Igrajte se, kucajte uz glazbu i plešite, ja to radim i meni silno paše. Možete hodati i kucati, namakati se u kadi ili se tuširati i kucati, jadati se prijateljici na telefon i kucati; poanta je da to radite na način koji vama najviše odgovara a dobro je EFT raditi uz neke aktivnosti koje već radite, tako ćete se manje moći izgovarati da nemate vremena.

EFT DVD kolekcija

Nema komentara: