Healing With The Masters - besplatna online predavanja svjetskih majstora

subota, 10. studenoga 2007.

Osnažimo imunološki sustav s nekoliko rundi EFT-a

Trajna napomena: EFT i sve ostale energo terapije ovise između ostalog o hidratiziranosti tijele. Kada je autu onemogućen prijenos struje, on ne vozio. Kad u čovjekovom sustavu nema vode, prijenos energije je onemogućen i fizičke tegobe se javljaju, pa i mi uskoro prestajemo voziti. Dakle prije nego li prionete energetskom radu obavezno popijte dovoljno vode osim ako vam uzimanje tekućine nije kontraindicirano.


Prije nego li povjerujemo da je došla sezona gripa i bolesti i posegnemo za lijekovima koje nam tako nemilice pod nos guraju na TV-u, evo prijedloga. EFT nas i tu može zaštiti, a najbolja je zaštita preventivna. Pa stoga prije li nego li se razbolimo, evo protokola koji će nam osnažiti i zdravim održati imunološki sustav koji je sve slabiji što je stres veći.

Savjetujem vam da ga primijenite svakog jutra 2 do 3 puta prije nego li ustanete iz kreveta i svake večeri isto toliko prije spavanja. Kratko traje a beneficije su mnogostruke. Kao dodatnu korist može vam se lako desiti da vam se kvaliteta sna znatno poboljša.

Pošaljite u svemir snažnu namjeru kojom ćete svom imunološkom sustavu omogućiti da savršeno i harmonično funkcionira. Prije nego li krenete kucati recite naglas ili u sebi, ako je kraj vas u krevetu osoba koja bi vas mogla čudno gledati. Ne valja trošiti energiju na nevjernike, tako ja barem mislim. I ne moraju svi vjerovati da EFT kao i druge energo terapije funkcioniraju.

Dakle recite: „Namjeravam svom imunološkom sustavu dozvoliti da ojača i bude u 100% funkciji i to na način koji je za mene ugodan, lagan i prirodan “

Karate točka:
Iako možda moj im. sustav stopostotno ne funkcionira, ja sada biram omogućiti mu da funkcionira savršeno.

Iako je možda moj im. sustav van ravnoteže, moje tijelo zna kako se u nju vratiti, a ja mu sada to omogućavam.

Iako moj im. sustav nije u ovom času snažan i otporan koliko može u potpunosti biti, ja mu sada dopuštam da se vrati u svoje idealno stanje na način koji je za mene ugodan, lagan i prirodan.


Obrva/nos: Moj imunološki sustav ne funkcionira u potpunosti.

Kraj obrve: Ja sad svom im. sustavu omogućavam da potpuno funkcionira.

Ispod oka: Moje tijelo ima moć da ojača i uravnoteži moj imunološki sustav na način koji je za mene ugodan, lagan i prirodan.

Ispod nosa: Otpuštam sve otpore (brige, strahove, stres i ljutnju) koje sam možda pohranila u svojim stanicama i koji oslabljuju moj imunološki sustav.

Brada: Spremna sam dozvoliti svom im. sustavu da postane snažan i uravnotežen.

Ključna kost: Dozvoljavam svom im. sustavu da se vrati u ravnotežu i postane snažan odmah sada.

Ispod ruke: Osjećam da moj im. postaje snažniji i uravnoteženiji u ovom času.

Vrh glave: Ugodno je osjećati kako mi se imunološki sustav vraća u ravnotežu.

Prestanite kucati, duboko udahnite i popijte vode.

P.S. Ovaj je protokol proistekao iz protokola za ubrzavanje metabolizma, pa ga i za to možete koristiti, samo imunološki sustav zamijenite s riječju metabolizam. A možete ga koristiti i za druge stvari koje vam padnu na pamet.


EFT DVD kolekcija

2 komentara:

Siniša kaže...

Poštovana Marina,

prije otprilike 20-tak dana prvi put sam se upoznao s EFT-om i počeo s terapijama (naravno, na sebi). Shvatio sam da se za iole efikasniji učinak same terapije bitno posvetiti "detektivskom" poslu pronalaženja glavno uzroka tegoba. Iz toga razloga, zanima me postoji li neki klub/mjesto u Zagrebu gdje se nalaze ljudi radi razmjene iskustava primjene EFT-a? Stranica www.emofree.com je izvrsna, ali sigurno ne može zamijeniti kontakt "uživo".
Zahvaljujem se na odgovoru!
Siniša

Marina Katarina Grgić kaže...

Siniša,

Nažalost koliko ja znam takvo što ne postoji, ali ne znači da se s vremenom neće formirati. U međuvremenu vam predlažem da još nekoga iz svoje okoline zainteresirate za EFT pa da zajedno radite.

Prije nekoliko mjeseci su otvoreni i forumi na www.emofree.com na kojima možete postavljati pitanja, a ako govorite engleski možda biste mogli naći nekoga s kim biste mogli razmjenjivati znanje, raditi EFT terapije i učiti.

S obzirom da je sada moguće telefonirati preko Skype-a komuniciranje s drugim krajem svijeta više nije nedostižno.

Osim toga razmislite o sudjelovanju na sljedećoj radionici EFT-a i grupnom Energy coachingu pa i o individualnom coachingu. Obavijesti će biti na ovom blogu kao i na medius indigo info listi.

Uživajte u EFT-u