nedjelja, 12. travnja 2009.

Sretan Uskrs


Ponoć je prošla a ja nisam dovršila francusku salatu koju sam počela raditi još popodne. Osjećam se smlavljeno i to ne od nekih prevelikih aktivnosti, nego mi se čini od kontakta s nekim članovima obitelji. Uf, mili i dragi moji, volim vas ali mi energiju posaugate efikasnošću industrijskog usisavača.

Nisam namjeravala blogati, samo sam ko' išla staviti link na knjižicu savjeta za smanjenje stresa Inicijative za globalnu koherenciju srca, i onda eto. Navukla se, da napišem dvije riječ, jer sutra, tj. danas je Uskrs.

I sad ću ko' Amerikanci za Thanks Giving nabrojati za što sam sve zahvalna, a možda inspiriram i nekoga od vas koji čitate moj blog.

Zahvalna sam za:

- sve procvale voćke koje me okružuju
- za svoju Bubu koja je prilično trulkasta ali me još uvijek vozi
- za komp i Internet koji mi omogućavaju da se povežem s cijelim svijetom i da budem informirana o onim stvarima koje me nadahnjuju
- za Metodu na kojoj sam naučila puno u kratko vrijeme
- za ljude koji su u mojem životu, a posebno za Jelenu
- za biljke koje mi uljepšavaju životni prostor
- za Jarun
- i još za puno drugih stvari i ljudi ali sam sad fakat preumorna da bih nastavila, a i francuska još čeka da je dovršim.


Sretan vam Uskrs dragi moji

Nema komentara: