utorak, 24. veljače 2009.

Programi



Sjedim i gledam po bogzna koji put „Seks i grad“ kad eto scene Samanthe i Carry kod doktora. Ova prva je došla na kontrolu nakon operacije raka dojke. Ulazi doktor, s vrata govori da su vijesti dobre i krene je pregledavati.

Samantha mu govori kako joj nije jasno otkuda se taj rak stvorio, a on će na to između ostalih stvari: „…žene koje nisu rodile, izloženije su…“.

Dobro, jasno vam je da ovo ne pišem zato jer sam naumila prepričavati seriju. Koja je onda poanta? Pa ta da sam se lecnula i poskočila u fotelji. Osjetila sam da su mi se mišići ukočili i da sam prestala disati.

Znači ( prevodi moj um) i ja sam jedna od tih potencijalnih kandidatkinja. Odmah sam se prepala da će mi ovo programiranje, jer to je na neki način programiranje, jako nauditi. Naš um kroz život pamti neke poruke, bilježi informacije, nemam pojma po kojem principu, ali kao što bi rekla moja Jela programi dolaze a mi se onda lijepo na to nalijepimo i iz njih djelujemo.

U tili sam se čas sjetila, tog njezinog teksta, svog novo otkrivenog straha od manifestiranja stresa u obliku „nečega“ na fizičkoj razini i pomislila sam, ah ne, ja to neću u svojoj podsvijesti niti u svom svemiru!

I onda sam brzo krenula kucati:

Iako se bojim da sada i ja ne dobijem „nešto“ jer sam to upravo čula na televiziji, ja sam ok i zdrava i takva namjeravam ostati.

Na tu temu sam nastavila još nekoliko minuta, a onda sam prešla opet na seriju.
Dakle da rezimiramo:

Programi su svuda oko nas, javljaju nam da je sezona gripe i da je vrijeme da se razbolimo. Čak sam neki dan na stolici kod zubara čula vijest da je 19.01. dan u godini kada su prema nekim statistikama ljudi najviše deprimirani. Dakle sada postoji i određen dan za bivanje u depri; u stilu Dana žena, Dana štednje, Dana Zemlje sad imamo i Dan Depre.

Tih poruka najčešće nismo svjesni, niti ih čujemo niti znamo da ih je naša podsvijest zabilježila i da će ih jednog dana kao vrijednu informaciju izvući na površinu.

ALI kad ih jesmo svjesni onda bi bilo dobro djelovati, ja sam danas upotrijebila EFT.

Nema komentara: