srijeda, 30. srpnja 2008.

Zijevanje

Jedna od fizičkih reakcija koja mi najčešće signalizira da nešto nije u redu je nemogućnost punog udaha i/ili zijevanje. Pod „nije u redu“ podrazumijevam više mogućih situacija: prepeglala sam se (kao što kaže moja prijateljica Jelena) tj. nisam se zastupala na primjeren način, u društvu sam s nekim tko emitira negativnu vibru, ili je neka vrst energetskog vampira.

Kao i osjećaji naše nam tijelo daje signale koje smo mi uspješno naučili ignorirati. Kad ne znam koja je poruka, ili kada je ignoriram problemi s disanjem se nastavljaju. S vremenom sam otkrila da si mogu pomoći s EFT-em.

Obično krenem ovako:

KT: Iako ne znam zašto ne uspijevam potpuno udahnuti,
ja duboko i potpuno prihvaćam sebe x3

pa po svim točkama:

ne mogu udahnuti
zijevam jer mi nedostaje zraka
nešto nije u redu, a ja ne znam što
ne mogu udahnuti jer sam se negdje prepeglala, opraštam si.

Nakon tih nekoliko rundi obično mi sine o čemu se radi. Krug se zatvara a ja u 99 % slučajeva dolazim do spoznaje da sam sama uzrokovala tegobu tako što nisam poštovala svoje potrebe.


Technorati Profile

Nema komentara: