ponedjeljak, 1. rujna 2008.

Kad je svemir tako obilno obdario prirodu kako to da mi ljudi vjerujemo da za nas nema dovoljno...?

Kad je svemir tako obilno obdario prirodu kako to da smo mi ljudi stalno u nekom manjku?


Skinula sam sinoć jedan „add on“ – Stumble (to stumble upon= popiknuti se na nešto, naići na nešto) za Mozillu Firefox koji u posljednje vrijeme koristim i krenula se zabavljati s njim. Jedan od privh siteova na koje sam naišla je Landscapes 2.0 s nevjerojatno lijepim, plastičnim i nekako života punim fotografijama.


To me na određen način dozvalo i prizemljilo, mislim na fotke naravno, pa sam se zapitala: ako je svemir tako obilno obdario prirodu kako to da smo mi ljudi stalno u nekom manjku?


Dmitry Lyalin & Julia Razumeeva
Kolsky


Pa i mi smo dio tog istog svemira, a stalno smo u grču (niti mene to stanje ne zaobilazi) nemamo dovoljno, živimo u strahu da neće biti dovoljno ovoga ili onoga, da nemamo pravo imati dovoljno. Kako je to moguće, gdje je greška, zašto nam činjenica da smo okruženi obiljem i da je ono tu i za nas ne sjeda u kosti?


Ovo posljednje je retoričko pitanje, ja na njega nemam odgovora ali u pomanjkanju istog vrtim si slike sa Ladscapes sitea i pokušavam tome doskočiti. Probajte i vi, možda vam se svidi.

Nema komentara: