četvrtak, 17. srpnja 2008.

Pusa za Maju

Krajem prošle godine organizirala sam nagradnu igru „Šalji dalje“ na kojoj je pobijedila Maja koja se obavezala da će volontirati u Domu za starije i nemoćne. Nagrada je bila besplatno sudjelovanje na seminaru EFT I. Prije nekoliko dana Maja se javila s vijestima o svojim volonterskim aktivnostima i načinu na koji primjenjujem EFT. U nastavku je sadržaj njezinog emaila:


Bok Marina,

htjela sam Vam se javiti sa nekoliko lijepih informacija.

U nekoliko navrata sam radila tapkanje sa osobom u Domu za starije i nemoćne koju posjećujem unazad pola godine. Osoba je kvadriplegičar i 50 godina u kolicima. Neugoda takve pozicije je velika. Pokušali smo u nekoliko navrata tapkanje i osoba je ispred mojih očiju poprimala mirniji pogled i osmjeh na licu. Iako nije razumjela što ja to njoj radim, nakon tapkanja sam dobila veliki zagrljaj i pusu. :)

I još nešto... Moja mama je prije 10 godina imala rak dojke.
Kontinuirano prati markere i svako toliko ide na terapije kada se markeri povećaju. Uskoro će na kemoterapiju. Kada su joj napravili pripremu za kemoterapiju imala je fizičku reakciju visoke temperature i pečenja u leđima. Napravili smo nekoliko runda tapkanja i pečenje je nestalo, izrazito se opustila i zaspala, a ujutro više nije imala ni bolove ni temperaturu.
Prenijela sam joj znanje tapkanja i sada sama radi procedure.

Zahvalna sam na EFT-u :)
Također, napravila sam jednu rundu na sestri koja je bila uplašena i uznemirena maminom bolešću. Nakon tapkanja je osjećala mir.
EFT je zaista moćno sredstvo i zahvalna sam što pomaže.
zahvalna sam što je jednostavni i što ne zahtjeva velika znanja nego samo predanost.

Pozdrav od Maje

Nema komentara: