četvrtak, 6. ožujka 2008.

EFT savjet - Ne znam kako početi

Kada se iz nekog razloga ne osjećate dobro a niste sigurni kako bi formulirali početnu izjavu neka vas to ne obeshrabri.

Kucajte svejedno, jer vaš sustav zna što vas muči iako u određenom trenutku to niste u mogućnosti pretočiti u riječi.

Počnite ovako: Procijenite intenzitet (SUD) i zapišite ga

KT:
Iako se osjećam ovako, ja duboko i potpuno…
Iako se osjećam ovako, a ne mogu to izraziti riječima, ja prihvaćam sebe i svoje osjećaje
Iako se osjećam ovako, a ne znam to izraziti, ja …
(dodajte sami neku formulaciju kojom izražavate prihvaćanje sebe)

Nastavite po svim točkama: osjećam se ovako,

Procijenite ponovno intenzitet nakon svakog kruga EFT-a, a ako je potrebno nastavite s kucanjem i ne zaboravite dodati izjavi: iako se još uvijek osjećam ovako.

U međuvremenu se može dogoditi da vam iz podsvijesti isplivaju riječi koje opisuju stanje u kojem jeste i razlog koji je do njega doveo. U tom slučaju to uključite u svoju početnu izjavu.

Npr: Iako osjećam nemir jer mi dolaze gosti a nisam sigurna da će mi večera uspjeti, ja ...


EFT DVD kolekcija

Nema komentara: