srijeda, 13. lipnja 2007.

Rade ljudi kod nas EFT samo se to još ne zna

Otkako sam pokrenula ovaj blog i nekako u isto vrijeme i radionice EFT-a počeli su mi se javljati ljudi koji su se s tom tehnikom već upoznali i njom se već kraće ili duže vrijeme bave . Kažu drago im je da je došla i u Hrvatsku. Iako nisam sumnjala da je ova sjajna tehnika zaintrigirala i naš narod, jer u ovo doba Interneta ništa nam nije više nedostupno, jako mi je drago komunicirati s ljudima koji se EFT-em bave u Hrvatskoj.

Moram reći da sam se nekako malo kao EFT žena usamljeno osjećala barem što se nacionalne razine tiče jer su moji svi kolege EFT praktičari ljudi koji žive preko bare. Zahvaljujući Skypeu komunikacija s njima je nevjerojatno jednostavna a cijena joj pristupačna pa iskustva kao i terapije izmjenjujemo često. No nadam se da nije daleko dan kada će i kod nas stasati EFT stručnjaci koji će pomoći da se ovaj nevjerojatno jednostavan i učinkovit alat proširi po svim porama socijalnog društva.

I tako su mi se između ostalog javili i ljudi iz Rijeke koji pitaju kad će radionica kod njih pa u sljedećem postu pročitajte najavu za radionicu na Krku na koju su dobrodošli svi oni koji bi rado uzde svog života preuzeli u vlastite ruke ili kako ja to rado kažem - vratili ključeve svog automobila i ponovno sjeli za volan.

Nema komentara: