Healing With The Masters - besplatna online predavanja svjetskih majstora

subota, 26. svibnja 2007.

Kratak uvodni film o EFT-u

Rhonda Byrne producentica filma the "Secret", koji nakon „What the bleep do we know“ pali i žari svijetom, snimila je kratak film, oko 6 min o EFT-u.

Film u kojem Gary Craig, liječnici i klijenti koji su se ovom metodom koristili govore o EFT-sada možete pogledati na ovom blogu. Film je na engleskom jeziku, no ako na tom jeziku i inače gledate filmove vjerujem da ćete i ovo razumijeti.

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

Voljela bih pročitati neka iskustva polaznika radionica

Marina Katarina Grgić kaže...

Bogme bih i ja to voljela ali uz sve moje pozive da mi daju feed back nije se još nitko odvažio. E sad ili feed back nije nešto što žele podijeliti s javnošću, ili im se ne da pisati ili bi bio loš pa mi ne žele kvariti veselje. Birajte..

No valjda će se s vremenom i to pojaviti, tek smo počeli

Anonimno kaže...

Ja nisam bila polaznica radnionica (što ne znači da i neću, trenutno šrkripim financijski ali radim na tome), ali nekon jedne terapije preko telefona (koja je uspjela sjajno), počela sam intenzivno čitati o EFT i raditi. Oni newsletteri su sjajni!! Jako sam zadovoljna sa rezultatima. Promjene su očite. Osim što fenomenalno spavam, a što mi je bio veliki problem posljednjih 3-4 godine, uočila sam veliku promjenu u mom načinu razmišljanja i doživljavanja stvari. A i djelovanja! Nakon nekih nemilih događaja koji su me jako emocionalno uzdrmali zapala sam i doslovno se gušila ne negativi. Postala sam ogorčena, razočarana, bilo mi je teško vidjeti bilo što pozitivno u događajima. Stalno mi se po glavio vrtio taj "negativni način razmišljanja" i sve me to skupa počelo jako gušiti. Ništa nije pomagalo, niti ono "misli pozitivno", "nađi lijepe stvari u životu", "pa valjda će i to jednom završiti" i sl. Jednostavno nije išlo. Zato sam ozbiljno započela sa EFT-om i još uvijek radim na tim negativnim programiranjima. Točno, "počela sam se reprogramirati" i uspijevam. Ovaj post je jedan od dokaza. Prije bih rekla "ma to je trenutno stanje, tko zna hoće li to potrajati", a sada kažem - da, možda i je trenutno, ako nije onda ću ga ja učiniti trajnim. Naravno da mi se javljaju negativna razmišljanja, ali ih odmah uočavam a slijedeća posljedica toga je da mi se odmah javlja i način što s tim učiniti. Više ne prolaze sati u mazohističkom mučenju, sada odmah na početku vidim što se dogodilo i odmah djelujem! Svakim danom otkrivam nove "stare negativne programe" na kojima trebam raditi i svaki dan i radim na tome da se reprogramiram. Osjećam više snage i vjere u sebe, a to mi je nedostajalo. Bolje se osjećam i fizički i psihički. JA sam jako zadovoljna. Upoznala sam i neke svoje prijatelje s EFT-om i oni su također imali odličnih rezultata. Jedna prijateljica je strah od javnog nastupa uspijela u nekoliko krugova riješiti i bilo je prekrasno čuti je kako je bila sretna i zadovoljna samom sobom nakon svoje prve javne prezentacije!! A prije toga se tresla od straha kao šiba na vjetru! Položeni ispiti... Sjajno je! Sigurno da je lakše sve to proći sa stručnim terapeutom, no ukoliko niste trenutno u mogućnosti, radite sami. Željela sam svojim iskustvom pokazati vam koliko je ovo dobra metoda (jer do sada na ovom globu nisam mogla pročitati niti jedan post sa konkretnim iskustvom)jer je upravo šteta ne iskoristiti ovu metodu, napokon ona je dostupna svima i besplatno na Internetu. Dobili smo zaista moćan alat! Iskoristite ga!

Marina Katarina Grgić kaže...
Autor je uklonio komentar.
Marina Katarina Grgić kaže...

Upravo sam na http://web.tickle.com/završila test o Emocionalnom kvocijentu inteligencije i moram reći da sam ugodno bila iznenađena. Rezultat je prikazan na nekoj skali od 55 do 145 (raspon rezultata koji su imali ljudi koji su test rješavali) a moj emocionalni IQ je dosegao 130.

A nije uvijek tako bilo. Taj njihov test sam rješavala i prije nekoliko godina i koliko se sjećam bila sam „uvrijeđena“ lošim rezultatom. Emocionalna inteligencija se razvija pa se tako razvila i moja a to pripisujem svojoj školi Snowlion i EFT-u.

Kao što i vi pišete i ja sam razvila promatrača koji mi pomaže da reagiram kad mi se pojavi neka emocija koja me žulja. Ne pospremam više pod tepih, iako nekada ne reagiram odmah jer mi treba vremena da na ispravan način, izrazim ono što mi nije po volji.

Vrlo se često desi da sam ljuta na samu sebe, jer kako kaže jedna moja draga prijateljica „opet si se popeglala“ ili u prijevodu nisam samu sebe zastupala.

No osjećaj da u većini slučajeva mogu na kraj sama izaći s onim što me muči, a kad to ne uspijem razmijenim terapiju s kolegom ili zovem svog terapeuta, jako me osnažuje.

Veseli me što ste pronašli EFT i što ga koristite često. Nadam se da ćemo se uskoro upoznati i na nekoj od radionica a do tada vam želim puno uspjeha s tom sjajnom tehnikom.

I da, istina je da nema konkretnih iskustava na blogu, kod nas je to novina na neki način,ljudima je teško javno govoriti o svojim neugodnim iskustvima, no vjerujem da će se i to s vremenom promijeniti. No ima tekst u kojem ja pišem o jednoj terapiji svoje klijentice, Prikaz slučaja.