utorak, 29. svibnja 2018.

Popričavanje

Hiper Hashi


Popričavanje je riječ koju sam izmislila kad sam prošle godine bila u fazi Hiper Hashija. Ne samo da sam užasno puno pričala, već sam pričala gotovo  svakodnevno s nepoznatim ljudima. Nije karakteristično bilo za mene, ali mi se svidjelo. Hiper Hashi je prošao, ostao je samo Hashi ali mi je drago da se ja kao jedna introvertna osoba i dalje popričavam s ljudima. Glagol je povratan - 
popričavati se.

Popričavanje   


Je ko' neki chit chat, ali nije to. Taj chit chat ili ćaskanje mi ne ide i ne volim ga nikako, ne znam to, neugodno se osjećam, pogotovo kad se to od mene očekuje. Među nepoznatim ljudima, na prijemu, tulumu ili sličnoj nekoj prilici

Popričavanje je drugačije. Spontano je, toplo je, nekako ljudski. Neobavezno i zdravo.

Krasna Vam ova haljina


Hodam danas po Nami. Iz suprotnog smjera mi dolazi starija gospođa koja na sebi ima slatku ljetnu haljinicu. A iz mene izleti - "Moram Vam reći da Vam je haljina preslatka" i to je sve. Gospođa se radosno osmjehnula, meni je bilo toplo oko srca i svatko je nastavio svojim putem.

Popričala sam danas i s prodavačicom u Nami kod koje sam prije nekih mjesec dana kupila sandale. Popričavat se može samo kad si autentičan. Ništa ne tražim, ništa ne nudim, kao na vježbi s Method actinga. Ja autentična, prodavačica autentična. Priča mi ko' svojoj najbližoj o uvjetima rada u Nami i drugim sitnicama koje je ja zapitkujem. Jer zapitkujem, nekad i osobne stvari ali kad ta pitanja dolaze s tog mjesta autentičnosti ljudi to osjete i ne smeta ih.

Peseki i Podravina  

 


Najslađe današnje popričavanje je bilo s dva čovjeka koja su sjedila na klupi a ispred njih kolica s tri mala pesa. Ja dolazim, već umorna od hodanja, u ruci sladoled iz Vinceka. Ugledam peseke, stanem i rastopim se u sekundi. Zametnem razgovor sa starijim od dvojice, a onda ispalim "Mogu sjesti k vama?" Razmaknu se oni odmah, i ja se ubacim u sredinu".

Ja sam jela sladoled, ispitivala ih o malcima. Oni su pušili a Željko mi je odgovarao na pitanja. Saznala sam da Željko (stariji) svira i pjeva i ima svoje video uratke na You tubeu, da je operirao kičmu i da skuplja pese po gradu k'o moja prijateljica Maja. Mlađi je dugo šutio ali kad smo krenuli o poljoprivredi a ja spomenula svoje rođake u Podravini, odjednom je dig'o glavu i krenuo pričati da je i on iz Šemovaca, da je tamo otišao kad je navršio 18 godina i da se trebao oženiti za jednu curu. No deal je propao jer je ona bila oštrokondža i nije se predomislio ni kada je njezin otac na njega htio prepisati trokatnicu na moru.

Sveukupno sam se danas popričavala sa 6 osoba i bilo je baš zabavno.

Popričavate se Vi tak s ljudima?

EFT - radim sebi tretmane s namjerom da mi se tijelo aklimatizira na ove vrućine.

Nema komentara: