ponedjeljak, 21. prosinca 2009.

Zimski solsticij – otpuštamo staro i otvaramo se za novo


Zimski se solsticij u starim kulturama smatrao najsvetijim danom u godini, danom novog početka, danom kada otpuštamo staro i otvaramo prostor za novo.

fotka by   Nochnoy strannik/ Landscapes 2.0

Prije nekoliko je minuta Denise Linn na Faceu najavila da se sprema za ceremoniju zimskog solsticija koja je u njezinom kraju svijeta u 9h danas 21.12.09 a kod nas je nešto kasnije u 18.47h.

Iako sam solsticij traje nekoliko trenutaka, čitav dan na koji je on padao  u drevnim se kulturama smatrao najsvetijim danom u godini, danom novog početka, danom kada otpuštamo staro i otvaramo prostor za novo.

Kako je ovo je drugi puta da u par dana nailazim na tu informaciju, sjela sam i popisala sve ono što želim otpustiti na jedan papir koji ću ritualno spaliti u bakrenoj posudi, a na drugi papir sam napisala ono za što želim osloboditi prostor u svom životu u novom mileniju. Bogme eto i milenija!

Eh da, ne bih ja bila EFT žena da to ne garniram s nekoliko rundi EFT-a.

Prijedlozi izjava


• Iako sam u ovoj godini imala problematične odnose s obitelji, iako se nisam posvećivala sebi niti se za sebe brinula, već sam svu svoju pažnju i energiju davala drugima, što ni meni ni njima zapravo ne čini dobro, ja duboko i potpuno volim i prihvaćam sebe i spremno to otpuštam na današnji dan zimskog solsticija.

• Iako sam u kući nakrcala gomilu krame koja mi ne treba, dozvolila da mi šef skače po glavi, nisam se zastupala, iako sam se zadužila preko glave i peglala karticu po shoping centrima i na taj način smirivala frustraciju, ja duboko i….

• Iako sam dozvolila da mi životni stres utječe na odnose s partnerom i djecom, iako mi je puna kapa kuhanja i bedinanja i prešućivanja onoga što me smeta, ja duboko i ….

• Naravno ovo su samo prijedlozi koji su meni pali napamet. Vi sebi uzmite svoje primjere, a to su oni koji vas najviše u životu žuljaju a koje danas bacate u rijeku, da se simbolički izrazim.

EFT i ritam

• Sa svakom od ovih podužih izjava radite posebno; iz svake odvojite ključne riječi pa kucajte po točkama dok ih izgovarate.

• otpuštam loše odnose, otpuštam nebrigu prema sebi, otpuštam preveliku brigu za druge, itd .

• Pritom je najvažnije da ste prisutni dok to radite; a ritam isprobavajte od sporijeg prema bržem dok ne nađete onaj koji vam najviše odgovara. No ne znači da će vam taj uvijek najviše odgovarati.

• Kad vam se učini da ste otpustili ( ali svakako napišite i na papir ili papiriće ono što otpuštate pa spalite kad vam bude zgodno isto ponovite s onim za što se danas otvarate.

Od danas u svoj život privlačim:

- blagostanje svih oblika na svim područjima svog života
- ljude koji su na istoj vibraciji i čije me društvo veseli
- obilje odmora, pomoć od ukućana
- odnose u kojima su svačije granice definirane onako kako bismo ih
definirali i poštovali da se radi o dobrim susjedima
- radost, smijeh, njegu, masaže, druženja i putovanja
- a sad dalje vi sami.


I ovu svaku pojedinačnu izjavu možete izgovarati dok stimulirate točke.

Želim nam svima uspješno čišćenje i privlačenje novog, radosnog, uzbudljivog i seksi života.

Vezani članci:

Zimski solsticij


Marina Katarina Grgić

Nema komentara: