subota, 4. rujna 2010.

Ne znam kako da si oprostim


Koji je najbolji način da si oprostim nešto što sam učinila kada si ne mogu oprostiti i ne znam kako bih si oprostila. Ipak mislim da mora postojati način na koji bih mogla naučiti. Molim vas pomozite, ne mogu više tako živjeti.

Helena

Ja bih u ovom slučaju preporučila EFT i to tako da počnete s činjenicom da si ne možete oprostiti:
Ne zaboravite zabilježiti intenzitet emocije na počekui od 0-10 tzv. SUD i pratiti ga nakon svakog sljedećeg kucanja.
KT x3
Iako si ne mogu oprostiti, a ne mogu niti s tim više živjeti, ja duboko i potpuno volim i prihvaćam sebe ( ako vam je to teško izgovoriti zamijenit s „ja bih željela voljeti i prihvaćati sebe“, ili „ja sam ok osoba“
Nakon toga po točkama:

Ne mogu si oprostiti,
pa po sljedećoj a željela bi,
a ne znam kakao
ne mogu si oprostiti
a željela bih ali ne znam kako
Onda alternirajte;
želim si oprostiti – jedna točka
ne želim si oprostiti – sljedeća točka
zaslužujem oprost
ne zaslužujem ga
želim si oprostiti – jedna točka
ne želim si oprostiti


A možete nastaviti i ovako: ovaj tekst govorite dok kucate sustavno po svim točkama:

Dajem si dozvolu da si oprostim, dopuštam se vjerovati da je oprost moguć, dajem si dozvolu shvatiti da mi je oprost potreban, jedna dio mene se boji oprosta, što je uredu, taj me dio pokušava zaštiti, vrijedna sam oprosta, zaslužujem oprost iako se dio mene tako ne ponaša, i u to ne vjeruje, otpuštam sve blokove koji me sprečavaju da si oprostim.

Dajem si dozvolu da budem blaga prema sebi, da si oprostim iako jedan dio mene ne vjeruje da to zaslužujem. Opraštam si svoje neopraštanje, ne znam kako da si oprostim, opraštam si jer ne znam kako da si oprostim, ali si želim oprostiti. Oprost će doći s vremenom jer ga ja trebam i zaslužujem.

Nema komentara: