srijeda, 18. srpnja 2007.

Trash TV i kablovska

Napravi mi sina,
Pod svetlima kazina,
Bit će milioner,
Otrov za sve žene
Kao ti za mene,

Uvija se i pjeva u zelenoj haljini na jednoj trash televiziji prsta, fake turbo folk plavuša.

A Lola šizi i ne vjerujem očima i ušima. Njezina je kablovska kuća naime izrošadirala sve TV programe pa na onim jednoznamenkastima prikazuju samo trash programe tipa gore navedenog, a one koje Lola gleda, kao TV 5 Monde ili ukinula ili pomno sakrila pa ih više ne može naći.

I sad neš' ti velikog i strašnog problema! Pa i nije nešto velik ali Loli ide na živce i tako već tjedan dana. Pa je onda lagano krenula kucati:

Iako mi ovo ide beskrajno na živce, jer ne samo da su opet dignuli cijenu, sve kanale ispremiješali, a one gledljive ukinuli u mom paketu, ja duboko i potpuno, dalje znate već…

Iako su mi obećali poslati majstora, a još uvijek nisu i to mi isto ide na živce, ja duboko i potpuno…

Iako mi ide na živce i to što mi sve navedeno ide na živce, ja duboko i potpuno…

I tako dalje sve dok intenzitet nije došao do nule.

I male frustracije je dobro rješavati s EFT-em, tako smo sigurni da se neće pretvoriti u velike. Osim toga Gary Craig uvijek kaže : Try it on everything ili Primijeni EFT na sve!

Nema komentara: