petak, 6. travnja 2007.

Molitva i EFT

Čini se da se molitva kao pojam ovih dan u mom životu pojavljuje sa svih strana. Zbog života u Iranu kamo nas je odveo posao mog oca ja sam pet nemilih godina provela u internatu kod časnih sestara gdje mi se molitva, ona kakvu propisuje katolička crkvi, izuzetno zamjerila.

Zahvaljujući tom iskustvu, molitva je za mene postala nemio pojam. No kad sam naišla na radio emisiju Sonie Choquette, moje omiljene intuitivne savjetnice na web stranici www.hayhouseradio.com koju toplo preporučam, odlučila sam emisiju s naslovom Molitva ipak poslušati i vidjeti mogu li svoj stav revidirati.

Molitve o kojoj je Sonia govorila ne pripada niti jednoj vjeri već je povezana s duhovnošću. No vjera je za mene ionako jedno, a duhovnost drugo i uopće ne moraju biti povezane.

Meni osobno za komunikaciju s Bogom ne treba posrednik. On mi ne treba niti da bi mi blagoslovio hranu na Uskršnje jutro niti da bio moj ili božji glasnogovornik. S Bogom, Univerzumom ili kako već tu višu silu zvali, mislim da svaki čovjek može komunicirati sam.

Molitva o kojoj je Choquette govorila je potpuno uklonila moj otpor prema tom činu jer je jednostavna, autentična i ravnopravna. To je kao razgovor s Bogom kojem se ne obraćamo samo kao pukoj mašini za ispunjavanje želja već s njim komuniciramo kao s nevidljivim prijateljem. U takvoj molitvi onaj koji moli nije bijedan grešni crv kojem prijeti bijes Svemogućeg, već ravnopravno čeljade u kojem se krije iskra božanska.

Sonjine molitve ide ovako:

Dragi Bože, pokreni me danas, pokreni moju dušu, moje tijelo, moj um, moju svijest, moju intuiciju i ne zaboravi mi poslati iznenađenja i poklone.

I dok ovo pišem, ja koja sam se osjećala maltretirano zbog nametnute mi količine molitvi i drugih pobožnih radnji koje su mi naturale časne u internatu, osjećam se gotovo heretično.

Iznenađenja???? Poklone??? Kako se običan smrtnik Bogu može obraćati na takav način? Koja li je to drskost neviđena?

Iznenađenja i poklone je smislila Sonjina 3- godišnja kći kad ju je mama učila o molitvi, a mene je neposrednost i zaigranost ovakvog obraćanja Bogu oduševila i ponovno molitvi vratila.

A molitva i EFT idu ovako:

Svako jutro ili kad god se sjetim a izgovaram ove ili neke druge riječi istovremeno kucam po svim točkama iz EFT protokola i moram vam reći da se osjećam puno mirnije i uzemljenije.

Oblik molitve može biti npr. i :

Iako danas jedva mogu ustati iz kreveta ja prihvaćam sebe i sve svoje osjećaje. (nekoliko puta ponavljamo ključni pojam npr. ustati iz kreveta i kucamo po točkama predviđenima protokolom.

Nakon toga možete primijeniti tehniku izbora :

Iako jedva mogu ustati iz kreveta ja danas biram sreću, zdravlje, blagostanje na svim razinama svog života, ljubav, radost, uspjeh itd. Dodajte sve što želite i što vas raduje i ponavljajte svaki dan ili kad god vas ulovi blues.


Marina Grgić

Nema komentara: